Geoblog.pl    ewatomek    Podróże    Tajlandia    Similan Islands - Raj na Ziemi

Similan Islands - Raj na Ziemi

Tajlandia, Similan Islands

Kiedy wspominamy to miejsce mówimy sobie, że Bóg chciał się popisać tworząc to co zobaczyliśmy na 9 Wyspach Similan. Piasek biały, aż razi w oczy, woda krystalicznie czysta i turkusowa, rafy cudne! Nie trzeba nurkować z akwelunkiem, wystarczy rurka i płetwy żeby podziwiać bogate podwodne życie.
Można zawiesić się w podwodnym świecie i w ogóle z niego nie wychodzić.

Podziwiać można rekina lamparciego, żółwie wodne, kilkadziesiąt gatunków ryb, rafy i delfiny. Wszystko w swoim naturalnym środowisku. Robi wrażenie. Przy tym plaża jak marzenie.

Wiemy, że jeszcze tam wrócimy!

Maciej
Maciej - 2009-06-09 21:55
Przez moment myślałem,że to są moje prywatne zdięcia,praktycznie te same ujęcia ,hehe.Wycieczke mieliście 2 dniową? Jedno co mi sie nie podobało to piasek na samej wyspie (bo plaże miały piasek bialutki i drobny jak mąka)i słabo zaopatrzona restauracja która była czynna tylko do gdz.20tej.
Wszystkim co mają zamiar wybrać się to Tajlandii polecam mołą wyspe Koh Racha.
Jest równie pięknie jak na Similan Islands polecam.
Jedno jest pewne na wczasy w Europie już (nigdy) nie pojade,wole odkładać kase na Azje niż na drogą i nudną już Europe.Pozdrawiam.